16 juli 2007

Minisemester

I måndagskväll fick jag nå ryck å fick för mig att fara å hälsa på M som är hemma hos sina föräldrar, jag slutade ju tidigt (hmm iaf så att jag, med lite hjälp från hon som bytte av mig hann med sista tåget från stan)på tisdan å skulle ju inte börja förrän 17 på fredag, 3 dygns ledighet alltså. Kom fram strax efter midnatt natten till onsdag och for vääldigt tidigt på fredan. Men trevligt hade jag, mycket film som vanligt. Var upp till svågerns lägenhet på onsdan å åt tacos å såg Sin City, mysko film, fattade inte så mycket, sen for vi ner och såg transformers på bio. Den var helt klart sevärd, bra underhållning. På torsdan var vi mest ute i trädgården och tog det lugnt. Grillade nere i slänten och låg i hammocken å löste korsord. Plockade gräslök direkt från plantan å gick och tugga på. Sommar :)

Nåja, nu är jag tillbaks i verkligheten igen. Ska tvätta snart och sen ska jag plugga lite, försöka förstå vad jag ska göra på exjobbet och skriva nån slags beskrivning till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar