09 februari 2009

Tre i veckan - säg det med ett leende :)

1. Vad tycker du om att gå till tandläkaren?
Helt ok, iaf till den tandläkare/tandhygienist jag har nu. Jag kan väl inte säga att det är det mest underbara, men med årliga kontroller så funkar det rätt bra.
2. Har du lagat många hål eller har du inga alls kanske?
Har lagat några hål när jag var yngre, inte så jättemånga, men några stycken. Nu får jag mest bara höra att jag har så fina tänder utan hål :)
3. Använder du tandpetare eller tandtråd?
Borde använda mer tandtråd än jag gör...

Fler som svarat på frågorna finns här

2 kommentarer:

  1. Anonym14:40

    Kikar in för att läsa dina svar.
    Jag tror att det där med tandpetare kommer med åldern, jag har bara använt dem ett par år.

    Ha en trevlig vecka
    mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Anonym20:25

    Hejsan inne och kikar på din svar.
    Hoppas du haft en bra måndag/ Linda

    SvaraRadera