17 februari 2006

McDonalds hundar

Ännu en laddning McDonalds-hundar har hittat hem till mig. Hittade en som ville sälja samtliga 8 hundar från Lady&Lufsen II i ett paket till ett riktigt bra pris så självklart slog jag till:) Har nu en i stort sett komplett samling av snobben 1999 å snobben 2000 å Lady å lufsen II 2001 å nästan alla från de 101 dalmatinerna 2001 å så lite ströhundar från diverse andra happymealserier. Problemet är ju bara vars man ska he alla...

Sverige har tagit en medalj till i OS. Vilken valör vet vi dock inte än, inte förräns damhockeyfinalen är spelad, men mest troligt ett silver.

Har varit riktigt duktig å pluggat idag också. Var i datalabben å gjorde lite simuleringar i pspice. Men det spelade i stort sett ingen roll vad man ändra så blev det samma resultat ändå, så vi får prata med lärarn på måndag å höra vad vi gör för fel...

Har scrappat klart sidan om Mats som jag började på igår. En av de LOs som tagit längst tid för mig att göra tror jag , flera timmar idag å 1,5h igår, men så innehöll den ett minialbum också å så var jag å hälsa på Mats å häfta ihop lite saker till den, bara det tog ju säkert 40 min... Å jag hade lite problem med hur jag skulle få in hjärtan på en ljusblå kill-LO, men kom på ett sätt till slut :). Hur den blev får ni se på papprikas forum nästa vecka då månadsutmanings-Lo:sen visas för alla.

1 kommentar:

  1. Anonym15:06

    Systeryster! Roligt att läsa vad du har för dig om dagarna =) Måste man vara "medlem" på Papprika för att kunna kommentera i galleriet? Fina LO iaf. :) Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera