16 februari 2006

Mer frågor å svar...

Ja, jag erkänner, jag gör allt för att slippa plugga, ska ju ändå snart äta... :)

Surfade runt på lite scrapbloggar och hittade dessa frågor på fialoppans blogg, å eftersom jag gillar att prata om mig själv så ska jag självklart svara på de :)

1.Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
"distortion residual. In the intervening years the Subjektivist camp has made"

2. Stretch your left arm out as far as you can,what do you find?
Beror ju på vilket håll man sträcker den ju, men rakt fram finns datorskärmen

3. What is the last thing you watched on TV?
OS, skidskytte med svenskt silver

4. Without looking, guess what time it is
14.03

5. Now look at the clock. What is the actual time?
14.01

6. With the exception of the computer, what can you hear?
Ingenting, det är helt tyst i korridoren

7. When did you last step outside? What were you doing?
Nån timme sen för att hämta in posten

8. Before you started this survey, what did you look at?
Fialoppans blogg

9. What are you wearing?
Jeans, ljusblå pikétröja

10. Did you dream last night?
Nope

11. When did you last laugh?
Igår kväll å min pojkvän som är så söt :)

12. What is on the walls of the room you are in?
Diverse hund- och snobben-tavlor, 3 överfulla bokhyllor och ett köksskåp som saknar en dörr...

13. Seen anything weird lately?
Näe

14. What do you think of this quiz?
Det är alltid kul att svara på frågor när man vet svaren :)

15. What is the last film you saw?
Halva "smekmånaden"

16. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Ett stort hus med tillhörande inredning. En volvo till mats å en snygg bil till mig. Massa pysselgrejer.

17. Tell me something about you that I don't know.
Att jag är expert på att skjuta upp saker till sista minuten

18. If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics?
Ge alla människor förutsättning att försörja sig själv och sin familj.

19. Do you like to dance?
Jodå men det blir inte så ofta däremot

20. George Bush?
tur att hans mandat går ut snart...

21. Imagine your first child is a girl, what do you call her?
Elisabeth i andra namn iaf. I första namn, hmm nåt enkelt tror jag iaf, men man är ju två om det :)

22. Imagine your first child is a boy, what do you call him?
Axel tror jag

23. Would you ever consider living abroad?
Ja, om jobbet kräver det och familjen är med på det

24. What do you want God to say to you when you reach the pearly gates?
Finns himlen över huvudtaget?

25. 4 people who must also do this meme in THEIR journal:
Carola
Tant Eva
De övriga två platserna står dig fritt att ta om du vill svara på frågorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar