06 februari 2006

utmanad!

Har blivit utmanad av Carola! Här kommer mina svar:

¤ 4 saker ¤

Fyra jobb jag haft:
-Receptionist Hotell Jokkmokk
-"Rödskjorta" på kåren (diskplock, garderob, servering bla)
-Charkuterist på ICA
-reception/städ/servering på Kvikkjokk Fjällstation

Fyra platser jag bott på:
-Sikås
-Bollnäs
-Åre/Järpen
-Luleå

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
- CSI
- Room service
- Från Koja till slott
- Extreme Home Makeover

Fyra platser jag varit på semester:
Oj, att välja här... Får bli favoriterna
- Stugan
- Hos mormor
- Hos farmor å farfar
- Hos svärföräldrarna

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Är väl inget direkt filmfreak men...
- Dirty dancing
- Erin Brockowich

Fyra websiter jag besöker dagligen:
Portalen
Scrappiz
Papprika
Kuriren

Fyra favoriträtter:
- Suprememål från Max :)
- Mats pannacotta
- pannkakor
- Pizza

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
- åkandes skidor i fjällen.
- i en scrapbutik med någon annan som betalar.
- i en större lägenhet som jag får inreda helt efter eget huvud.
- med Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar