21 februari 2006

Utmanad igen...

Kände mig utmanad av Zarah att svara på följande frågor...

HAR DU NÅGONSIN...
...blivit kysst?
Jodå, det händer väl allt som oftast :)
...ätit sushi?
Jodå, å det är väl helt ok mat, iaf som förrätt om man får kött till varmrätt :)
...stått på scen?
Yepp, både mer seriöst i teater å modevisning å under mer oseriösa tillfällen på kåren, bla tillsammans med jäättemånga nakna killar ;)
...blivit dumpad?
Det har väl hänt...
...varit ihop med någon som varit otrogen?
Inte vad jag vet.
...varit med om en bilolycka?
Nej, om man inte räknar den gången jag sakta backade in i en bil, men ingen kom ju till skada å det syntes knappt på bilarna.
...klättrat i berg?
Beror på hur brant de måste vara för att räknas som att man klättrat. Har ju traskat upp på en fjälltopp eller två...

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt?
Kallt! Trivs inte om det blir för varmt
Spets eller satin?
Tror jag väljer spets, kan ju varieras mer känns det som...
Blått eller rött?
Blått som min härliga skidmössa. Men allra helst rååsa
Regn eller snö?
Snö. Bra mycket trevligare, inte alls lika blött å så kan man ju åka skidor :)
Ull eller bomull?
Ull som i mina sköna rååsa lammullströjor
Rosor eller tusensköna?
Rosor! Gärna flerfärgade eller såna man fått, men egenköpta är härliga också. Å vildrosor är underbara!
Vår eller höst?
Vår! När solen värmer å snön fortfarande ligger kvar, alltså innan den blir slask. Å när man kan hitta krokus å snödroppar i rabatten
Historia eller vetenskap?
Väljer nog vetenskap som den teknolog jag är.
Matte eller engelska?
Matte

MOTSATTA KÖNET
Gillar du just nu någon av det motsatta könet?
Ja, en speciell person jättemycket å vissa andra lagom mycket
Vet den om det?
Jo är han läskunnig så...
Gillar någon annan dig just nu?
Han säger ju det iaf :)
Vad tittar du på hos en kvinna/man?
Om jag bara ska kolla på honom så är ju inte ett snyggt leende å sexig häck helt fel

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du...
...haft ett seriöst samtal?
Näe, bara oseriösa
...kramat någon?
Jodå
...kommit sams med dina föräldrar?
Har inte kommit osams med de än
...bråkat med en kompis?
Nope

GILLAR DU ATT
...ge kramar?
Jodå, till vissa människor som jag känner väl, kramar inte vem som helst.
...ge massage?
Jodå, fråga Mats :)
...gå promenader i regnet?
Det finns inget dåligt väder...

ÖVRIGT
Svär du för mycket?
Det tycker jag inte
När duschade du senast?
I morse
Vilken färg är det på dina byxor just nu?
Jeansfärgade
Vilken låt lyssnar du på just nu?
Just nu är det tyst på musik. Sandras prat kanske räknas...
Vad var det sista du sa?
Jag gör bara nyttiga saker
Vad är brevid dig just nu?
Min rååsa halsduk på ena sidan å en glasvägg mot datalabbet intill på andra sidan
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)?
Stooort!! Så jag får plats att scrappa på det. Fullt med lite allmänt småskrot, men just nu är det ändå relativt städat :)
Vad var det sista du åt?
Ett wienerbröd
Hur är vädret just nu?
Kallt å klart
Vem pratade du sist med på telefon?
Mats, för att tala om att jag tycker om honom!
Vad gör dig glad:
Att få vara med Mats och att få scrappa.

Vart skulle du vilja åka?
...för att shoppa:
Funderar starkt på att fara till Pite snart å köpa balklänning. Ska se om jag känner mig rik snart...
...för att festa:
Kåren
...för att ha sommar:
Måste man ha sommar?

Vill du ha barn?
Jodå det ska det nog bli
Vad ska dom heta:
Axel är ett namn som poppat upp på senare tid. Å en dotter ska heta Elisabeth i andra namn. Men vi får se vad det blir, vi är ju ändå två som ska bestämma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar