16 februari 2006

Ännu en OS-medalj

Det är ju riktigt roligt att kolla på os nu förtiden. 4 medaljer den här veckan. Å halva veckan återstår... Å spännande är det också. Skidskytte måste nog vara en av de bättre tv-sporterna, om det produceras rätt så man får se de bästa vid varje mellantid. Å det är inte bara hur fort man åker utan hur bra man är på att skjuta som gäller också, både för damerna å herrarna har vi ju sett massa stjärnor som skjutit bort sig totalt. Idag blev det dock medalj för Anna-Karin, kul! Å så får hon ett rätt bra utgångsläge i jaktstarten sen...

I mitt egna liv då... Har varit förkyld hela helgen å halva den här veckan. Inte alls orkat vara social med folk. Nu börjar dock förkylningen släppa, orkar iaf sitta uppe på dagarna. På skolan går det väl knackigt framåt, har inte riktigt den självdisciplin som krävs för det här, men med rätt labkompisar ska det nog gå bra, har fått en labbgrupp i robotiken som består av 5 "gamlingar" alltså folk som varit på skolan längre än jag å således borde kunna mer, vilket ställer högre krav på mig att också kunna mer. Har fått tag på Micke nu också. Tappade ju bort hans nummer när mobilen dog förra veckan, men har fått det igen å nu ska vi snart börja med förstärkaren. Tur att han kan så mycket om så, det känns som att det stora problemet blir att slåss med PSPICE.

Ett tecken på att jag börjar bli frisk igen är att jag hade lust och inspiration att scrappa igår kväll. Det blev en LO till Papprikas stora utmaning. Köpte en dymo förra veckan som jag nu invigt för att göra textremsorna till LO:n.


















Å så har jag ätit årets första semla. På ebeneser med Mats i onsdags. Jag är ingen riktig semmelmänniska å semmeltisdan har ju inte varit än, men det var gott ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar