01 mars 2006

Behöver en större bokhylla

Alternativt rensa ur den jag har. Men jag vill ju inte göra mig av med nån av de böckerna som finns i min nuvarande. Å så har jag varit å köpt tre nya böcker nu. *lycklig* Köpte "Nya nordiska floran" 800 sidor med massa blommor å andra roliga växter och så "fåglarna" med 400 sidor fåglar. Kan ju säga att priset jag betalade för fåglarna låg ca 400:- under rekommenderat pris och på floran "tjänade" jag runt 300spänn så jag är lite lycklig. Å så blev det en kokbok också med singelrecept. Alltså recept som är gjorda för 1-2pers. Lite vardagsmatsaktigt sådär. Har hemskt dålig fantasi vad gäller mat just nu. Blir mest att man äter ute å så varvar det med pasta/baconguck och pannkakor. Kanske inte den mest hälsosamma diet. Kan ju trösta mig med att frukosten är nyttig iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar