14 mars 2006

Trött å slö

Senaste veckan har jag mått dåligt och känt mig hängig. Idag var jag på kåren typ till halv 2 innan jag var så slut så jag gick hem. Sen sov jag till 17 så nånting är ju inte bra. Den konstiga magkänslan kan bero på att jag dricker för mycket kaffe. Å minsann idag när jag bara druckit en kopp så känns det bättre så jag kanske måste trappa ner lite på kaffeintaget. Så nu sitter jag här med en kopp jordgubbs/fläder-te å funderar på om det är dags att lägga sig. Ska ju ändå upp rätt tidigt imorrn å skriva tenta. Känner mig ganska oförberedd, men det är en omtenta på en tenta jag skrev i januari så det kan gå rätt bra ändå. Eller så går det åt skogen. Vi får se imorrn eftermiddag.

Fick paket från Magnolia idag också. Photo anchor stansen till qk:en, fotohörn från heidi swapp å ett gäng papper från sassafrass "sew fine" serie. Scrappade lite på kvällen också. Månadsutmaningen till papprikas stora utmaning och ett kort till farmor. Har använt stiletto-alfabetet till varje lo/kort jag gjort sen jag fick det. Vi får se om jag får ändan ur i morgon och scannar in kortet och LO:en å visar upp det här eller inte. Den som lever får se.

Nu ska jag ramla ner i sängen och läsa om när Frodo träffar Tom Bombadill. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar