10 mars 2006

Dagens pryl: pennor


Pennor är något som jag verkligen använder varje dag. Nog för att vi sägs vara på väg mot det papperslösa samhället. Men mina pennor vill jag inte vara utan. Det känns mycket lättare att bara klottra ner något på en bit papper än att skriva det i datorn. Å med en penna behöver man inte ens vara i närheten av nåt tekniskt för att kunna komma ihåg nåt. Bäst gillar jag mina stabilo-pennor. De är lätta att skriva med och finns i många färger. Jag använder mest rosa, lila, mörkbrun å mörkblå, beroende på tillfälle å humör.

2 kommentarer:

  1. Anonym20:03

    Vilken trevlig blogg! Jag älskar prylar och pyssel!

    SvaraRadera
  2. Anonym15:24

    Hej hej, blev nyfiken på varför någon sökt på "chartergasquen" för att komma till min blogg och jag gjorde samma sökning och hittade din =D kommer för övrigt ifrån efterfesten från jobbet igår (du missade fest iaf) //Jens, M1

    SvaraRadera