09 maj 2006

Härligt lat dag

Idag har varit en sån där härligt lat dag. Lite dåligt samvete över att jag inte pluggat just nåt, mer än en timme innan lunch, men det har varit så skönt att inte göra just nåt.

Det började så bra med att jag pluggade intensivt en timme innan lunch och renskrev anteckningar från två föreläsningar. Sen gick jag på kåren och åt. Spelade kort å hade det allmänt trevligt. Vi tänkte sen spela nåt vanligt sällskapsspel ute på terassen men det slutade med att vi gick till teknikens hus å köpte glass å satte oss ute i solen. Mmmagnum. Efter att ha suttit i solen å gonat sig en stund så blev vi kaffesugna, for in på kåren igen. Spelade kort i två timmar. Det gick väl inte sådär jättebra för mig men det var kul ändå. Vi lärde Victoria spela whist så nu har vi en till spelare att spela det med. Sen blev vi hungriga. For på Brodies å åt quesadillas å drack öl. Gott. Sen kände jag inte för att vara social längre utan gick hem och scrappade lite. En LO till till papprikas stora utmaning. Annonsutmaningen v. 17. En till LO till mitt flora och faunaalbum med lite gråtrutsbilder från Karlskrona förra sommaren.

1 kommentar:

  1. Jag har ju följt din bogg ett tag, men ändå lyckades jag inte koppla ihop den med dig när vi sågs på pysselträffen i helgen... Du har verkligen mycket fint på din sida!

    //Ellinor

    SvaraRadera