29 maj 2006

tenta 1 avklarad!

Så, då har jag klarat av en tenta iaf. Men det höll på att gå åt skogen när jag fick för mig att jag inte hade nåt att göra imorse å stängde av klockan när den ringde, som tur var kom jag på mig å klev upp. Hann äta frukost i lugn å ro. När jag sen for till skolan så kom det två harar å hoppade över vägen alldeles framför mig. Såg de för typ en å en halv vecka se i rondellen också, så de bor nog inte så långt bort, och kommer säkert visa sig igen i sommar, om de är så oskygga att de hoppar över gångvägen när typ alla var på väg till skolan.
Tentan gick bra iaf, skrev nog en 4:a åtminstone. Var sen å åt lunch å spela kort på kåren, men nu ska jag försöka plugga lite till tentan imorgon. Vi får väl se hur det går...

1 kommentar:

  1. Anonym10:49

    Grattis! :) Snart sommarlov. Å på måndag ses vi väl :)

    SvaraRadera