01 maj 2006

Valborg

Igår var det valborg. När man nu för en gångs skull inte jobbade och hade tid att fira så vad gjorde man, jo jag var inne hela kvällen å pratade inte med nån. Å som jag har tjatat om att få gå på valborgssittningen å få kolla på brasa å använda teknologmössan. Nä det blev en kväll hemma framför tv:n/datorn/scrappandet. Håller på med en dubbel med mina egna bilder från kaptensbalen. Ska se om det blir ett bidrag till pysselpunktens tävling också, det märker vi...

Nä, nu blir det frukost, sen ska jag se om musen funkar till stationära, eller om den definitivt är död. Isåfall vet jag ju vad jag gör imorrn, besöker datoraffär å införskaffar ny, skulle göra det ändå, men inte nu ju. Det blir nog en optisk, kanske med tangentbord också, vill så gärna ha ett ergonomiskt, men vi får se vad priserna ligger på.

Solen ser ut att skina utanför persiennerna. Det blir en promenad idag, vi ska ha lagfika hos den i laget som bor längst bort vilket gör att man kan slå två flugor i en smäll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar