05 maj 2006

Veckans scrap (hittills)







































Har scrappat lite senaste veckan. 4 sidor med kaptensbalsbilder. De två första gjorde jag redan förra helgen, ville hålla de ganska enkla och stilrena för att framhäva foton, som är tagna av fotograf. Har inspirerats av en annonsutmaning på papprika.
De två sista har jag kämpat med hela veckan å funderat på hur jag skulle göra. Fick för mig att göra de till en tävling på pysselpunkten där man skulle använda minst 3 mönstrade papper, minst en pil, text på minst 5 långa remsor samt knapp/knappar. När jag väl kommit på hur jag skulle få ihop det tog givetvis fotofixen slut, men nu har jag varit å handlat mer och fått ihop hela LO:en.
Kanske blir det lite scrappat på söndag, det är ju trots allt internationella scrapbookdagen och sajberkråpp på scrappiz :)

2 kommentarer:

  1. Anonym18:43

    Varför har du bara lagt ut 2 av LO:en på Papprika?

    SvaraRadera
  2. bara 2 av de är med på utmaningen, de andra två finns på pysselpunkten.se på deras tävlingsgalleri :)

    SvaraRadera