31 maj 2006

I morse när jag gick hemifrån såg gården ut typ som vanligt. Döm om min förvåning när jag kommer hem typ 10 timmar senare och det står inte mindre än tre cykel"skjul" uppsmäckade utanför huset...

Har varit å jobbat idag igen. Näst sista passet på upplärning, och imorrn kväll ska jag jobba själv för första gången. Lite småpirrigt faktiskt. Känns som jag inte har jättekoll på incheck å så, men det brukar lösa som det mesta.

Sista labben i realtiden går framåt också. Den gick iaf att kompilera utan större problem idag. Ska väl kolla på lite detaljer och styra upp baud rate å sånt så ska den nog funka sen. Vi får se om det blir ikväll eller i morgon eller allra senast fredag. Var och skrev ekonomitenta igår. Det gick väl inte sådär jättebra, så det blir omtenta till hösten. Känns väl inte som att det borde vara så svårt, kan ju begreppen å så, men sen ska man komma ihåg alla formler som ska användas. Fattar inte riktigt varför. I verkliga livet kan man ju faktiskt slå upp sånt om man glömmer bort. Men på tenta måste man ha det i huvet. Hallå! jag har ju faktiskt inte hur stort huvud som helst ju!

Var å fikade med Mats idag. Vi provade ett nytt fik, fick kaffe å en mäktig bakelse för 38kr/pers, nästan lite dyrt, och i kombination med dålig service så tror jag inte vi kommer gå dit igen faktiskt. Vi var å kollade på utsikten från den 4:an som finns ledig på lulebo nu, rakt in i en jordslänt, och den balkongen som finns på ritningen finns inte i verkligheten...

Har scrappat lite igen. Det blev en LO efter en annonsutmaning på Papprikas stora utmaning. Det är sista veckan nu, man har till nästa fredag på sig att göra allt gammalt man har liggande, hörde om en tjej som gjort alla utmaningar i tid, jag har väl 6 st kvar att göra om jag ska göra alla, egentligen inte helt omöjligt, om jag inte hade farit bort nästa vecka så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar