12 november 2006

Önskelista

Presentkort på IKEA och Åhlens

Grey's anatomy på DVD. Säsong fyra och framåt

Rolf Lidbergs tomtar Här kan man se vilka jag har + att jag har en tomtenisse med en mus, en tjej med en kanna och en som skottar snö

Rolf Bergs tomtar, helst de som kallas "microtomtar" typ 7cm höga eller den lite större med ett hjärta man kan sätta ett värmeljus i. (jag har den microtomten med en öppen julklappssäck framför sig, microtomten som med skridskor och den minitomten som släpar en säck efter sig).

Tomtar å julsaker i allmänhet

4 bruna (cacao) assietter till min höganässervis

Porslinshundar

Nationalnyckeln, främst böckerna om dagfjärilar, bladmossor och ädelspinnare men i mitt framtida bibliotek kommer jag ha alla 100 volymer :P

Korrespondenskort och anteckningsblock med mitt namn från Petrified in Pink

Ljusstakar Polaris från Rörstrand (de med dekoren på utsidan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar