01 november 2006

Scrapträff!!

Nu i helgen hade Anna fixat scrapträff här hemma på gångavstånd (dvs gångavstånd även med stora tunga scrapväskor å pulssnö :)). Det var hur trevligt som helst, Anneli hade bakat jättegoda dajmkakor. Såna måste jag verkligen baka nån gång också, i framtiden :) Jag fick gjort 3 eller 4 LOs å ett grattiskort. En LO och lite andra bilder från helgen finns i Annas blogg. Har inte tagit några egna bilder, kamera är fortfarande MIA å inte heller har jag idats stoppa i scannern i datorn heller, inte så länge jag inte har internet i mitt rum känns det inte som att det ger nått att scanna in bilder... Kanske att jag kommer göra det senare i livet så ni får se.

Nu var det ju inte bara scrap i helgen utan även ett tentaröj med sittning på kåren där jag, alla i Geo samt Data jobbade. Mycket folk, nästan fullt redan innan 01. Stod i entrén mest hela kvällen, de flesta gäster var oväntat trevliga, väldigt roligt att jobba en sån kväll! :)

Men nu börjar det kännas i kroppen att man varit igång hela helgen, plus att jag jobbat både måndag å tisdag kväll. Jag kan helt ärligt säga att det var skönt med en sovmorgon i morse :) Gjorde klart min hemstickade mössa innan jag for till skolan, den är mörkgrå med rosa ränder, väldigt fin om jag får säga det själv, å det får jag ju faktiskt :) Den känns som att den kommer vara väldigt varm å skön i vinter också, å det är ju bra. Ska se om jag får nån med kamera till att ta kort på den så jag kan visa upp den här.

1 kommentar:

  1. Anonym10:58

    Självklart får du länka. *ler* Du får inte jobba för mycket Emma. Du måste ta det lite lugnt oxå så du får energi till att scrappa. ;)

    Kramar!

    SvaraRadera