13 november 2006

Tjejsnack v 46 - fikadags

· Hur ofta går du på café?
typ 1-2 gånger i månaden
· Vad köper du oftast när du fikar?
Kaffe å nån mjuk kaka, gärna med choklad, eller bulle, eller wienerbröd, ofta känner jag för att prova nåt nytt, men ibland händer det att jag köper nåt jag vet hur det smakar redan
· Favoritcaféet?
Kungskronan på kungsgatan i stockholm har billigt å gott fika å härlig art deco-inredning så dit brukar jag gå varje gång jag är i stockholm. Här i Lule blir det oftast trend eller wayne´s
· Vad föredrar du; kaffe, te eller varm choklad?
Kaffe. I kopp eller mugg. Apselut inte glas, även om jag fick det sist på wayne's :/
· Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika?
Uppemot 200-250kr kanske (5 kaffe i veckan, 4 veckor är ju bara det 160:-)

Tjejsnack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar