08 november 2006

Tjejsnack v 45 - Halloween/Alla Helgona

- Har du varit på någon Halloweenfest i år?
Jo var in till sniffy en sväng i fredags på hans fest men var apselut inte på festhumör så jag var inte utklädd och gick hem rätt tidigt
- Ditt bästa tips för en lyckad Halloweenfest?
Hmm vet inte så noga, det som skiljer en halloweenfest från en vanlig är väl utsmyckningen... Annars brukar ju de oplanerade festerna bli de bästa.
- Det bästa du klätt ut dig till?
Inte så mycket för det här med att klä ut mig, en gång hittade jag ett diadem med en lite häxhatt på, tillsammas med en svart tröja och svarta byxor var det väl närmaste en utklädnad jag kommit :)
- Har du sett ett spöke någon gång?
Nope
- Har du besökt någon grav i helgen?
Närmsta grav jag har nån anledning att besöka ligger över 100mil härifrån så det blev inget besök i helgen

Tjejsnack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar