20 mars 2009

annorlunda grattiskort

På pysselträffen i Norrfjärden sista februari gjordes ett kort till min far. Kommer inte ihåg riktigt vad utmaningen var, men jag har för mig att man skulle använda tre färger. Från början var det tänkt som ett grattiskort till en kompis, men sen plockade någon vid bordet fram mina swedish sentimentsstämplar och läste högt "ohoj din landkrabba". Den har använts förr, dock inte av mig, på ett julkort. När K läste texten högt kom jag att tänka på min far som inte tycker om vare sig båtar eller att bada så då fick jag en idé om att göra om kortet till honom med just den texten. Å så blev det några granar för han tycker om skogen också. Varför det blev snö på granarna vet jag dock inte.



Papper: Bazzill, Basic Grey, okänt. Grandies QK Jolly set. Textstämpel Doodle Factory Swedish Sentiment. Band okänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar